Äntligen..


kan jag skriva. har försökt ända sen jag kom hem från jobbet men sidan har bara hakat upp sig varje gång jag försökt skriva. jobbade ett fjutt pass idag, 16-20. och självklart missade jag kräftskivan ute istugan också!! självklart ska det vara något samma helg som man jobbar.. kunde iofs åkt ut efter jag slutat, men börjar liksom 9 imorgon bitti så kände att jag lika gärna kunde hoppa över de. men tråkigt eftersom jag inte varit ut nått den här sommaren.

sitter här för mig själv med en iskall cola och lite godis och självklart ingenting bra på tvn. blir så less.. har ju missy iallafall, fast hon sover för tillfället :p börjar en film kl 00.00 som jag funderar på om jag ska se eller inte, Big daddy. den är ju lite små rolig så ser nog på den en stund innan jag går och lägger mig :)

imorgon är det after work med jobbet också, hos emelie :) vet inte om det är så många som kunde komma men roligt iallafall,  eftersom jag missade förra :)

nej nu ska jag hämta mer cola sen mysa ner mig i soffan :) ha en bra helg så hörs vi antagligen imorgon!

kraaam

Lite biler från när vi var i Stockholm i tisdags!


Adelina somnade redan på vägen ner :p


Ed skulle köpa en bil i stockholm, men ser ut som vi hamnat i ryssland eller nå?! :p






Vi inne på BoConcept, finns så jävla mycket snyggt där!







Fulade mig på vägen hem hehe



Blev inte nå direkt intressanta bilder eftersom det spöregnade den dagen så jag skippade det.

natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0