ÄNTLIGEN!



jaaa, nu funkar äntligen internet igen! :) så skönt. verkligen jobbigt att vara utan. hur står det till mer er? med mig är det bara bra :) har varit ledig idag så har hunnit gjort en hel del. solat lite på förmiddagen, skönt att solen kunde kika fram när man äntligen var ledig :D blev så glad. sen så var vi ut till valbo en sväng för att kolla på soffa. JUSTE, har ju inte berättat att jag tackat ja till lägenheten på brynäs! :) yes, väntar bara på att få skriva på kontraktet så att blir klart att jag ska flytta. men isånnafall är det inflyttning 1 oktober :) så har varit runt o kikat på lite soffor. men har bokat upp mig på en soffa på lindholmsmöbler. gick in på hemsidan nyss men hittade ingen bild på den :/ hittade även ett köksbord som jag vill ha, men vi får se :)

nej nu måste jag springa ner till tvättstugan :) har nämligen tvättid idag . duktiga jag!

kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0