Ledig imorgon :)


Godkväll! :) måste bara säga att min dag på jobbet har gått som på räls ända fram tills kvart över 9 då jag råkat spärrat mitt kort (kommer inte in i rum och på lagret) genom att tryckt fel 3 ggr. fattar inte hur man kan lyckas?!! men tydligen så lyckas jag med allt.. så kontors chefen fick ta taxi till jobbet för att spärra upp det för att JAG är dum i huvudet och trycker fel kod. sen när vi skulle stänga kassorna så krånglade dom, självklart när jag ska tomma cashguarden. usch nu sitter jag här och lugnar ner mig med kakor :) är ledig imorgon så kändes genast mycke bättre :D dock att jag lär gå och lägga mig 7 på kvällen imorgon för att jag ska skjutsa mamma och pappa till arlanda halv 3 på natten och börjar jobbet kl 7 på morgonen. hejja sandra! vill ju inte vara trött på jobbet så lär väl sova innan jag skjutsar dom.

ne nu orkar jag inte skriva nå mera. hörs imorgon! :)

Godnatt  kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0