Onsdag



Godkväll! allt bra med er? :) idag är det sista dagen på min ledighet. har varit ledig 5 dagar i streck nu vilket har varit skönt, men skönt o komma tillbaks igen :) älskar ju mitt jobb ;) hehe. sitter här och väntar på att robin ska komma hem så vi kan laga mat, är skit hungrig.

idag har jag varit med anna :) vi cyklade till alderholmen och la oss. var lite molnigt men skönt när solen kikade fram så och då :) sen cyklade vi hem till henne o slöade. glodde lite på tv sen somnade jag en stund hehe. var ju trött :p ska ner till adelina efter vi käkat. ska sätta i hennes löshår som hon köpte i stockholm igår :)

yees ska gå och kolla vad vi ska göra för mat, men vi hörs! :)


kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0