Ont i ryggen :(



Godmorgon bloggen! eller jag vaknade för 40 min sen :) inge vidare bra väder ute, lite trist när man är ledig men hoppas det blir fint i veckan för är ledig ändå tills på torsdag då börjar jag jobba igen.

ja vad händer idag då? inget speciellt jag har planerat. men ska iallafall hämta bror runt kl 5 sen ska vi iväg på en sak, kan inte skriva det här nu :p vet inte om pappa läser detta så ni får vänta med det :p

måste bara säga att jag har satans ont i ryggen! fattar inte vad jag gjort. hoppas verkligen det går över snart innan jag får nå fel :p

nej nu ska jag kika runt på lite tatueringar, ska nämligen göra en i veckan (troligtvis) hehe :) hörs senare.

kraam



Några bilder jag glömde från ihelgen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0