Tisdag


Hejsan! hur står det till? :) med mig är det väl sådär, har sååå jäkla ont i ryggen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. men är ledig imorgon så får vila den iallafall :) var nära på att åka taxi hem från jobbet idag, hade ingen lust att gå hem i regnet inte. men mamma kom och hämtade mig så vi passade på att åka till jysk på en gång. beställde ett köksbord med. så nu har man det klart också :) dock lite orolig om jag tagit för litet. fast vet inte om bord plus 6 stolar får plats så är väl lika bra att ta med 4 stolar. hoppas det blir bra annars vet jag inte vad jag ska göra :p


sitter här och är vrålhungrig med, men vet inte vad jag ska äta, någon som har nå förslag? :)




Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

wee de liknar ju de vi har i vardagsrummet. fast vi köpte de inte på jysk.. vill ha ett till köket med ;) hihihihi...



pussis

2009-08-18 @ 23:54:59
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0