Torsdag


Kom hem sent igår, därför jag aldrig skrev. jo apropå igår, så tatuerad jag mig :) bakom om örat och kan säga att det gjorde ont, jämfört med de andra ställen jag tatuerat på. det var mickis som gjorde det, vilket blev bra resultat för att vara nybörjare :) så om du är sugna på att tatuera dig till ett bra pris hör av dig till mig! :)

nej nu ska jag förstätta äta min gröt sen  ska jag till jobbet, jobbar 12-22.15 idag. så vi hörs sen när jag kommer hem :)




Syns inte så bra. ska försöka fixa bättre bild sen :)


Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

NAAAAAAAAAAAAAJS!

vill tattuera mig jag ;) hihi..



åh lycka till jobbet, vill oxå men är sjuk :/ ligger bara hemma isängen jag..

puss

2009-08-20 @ 14:19:51
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0