Julklappar..



Hej bloggen!
sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid att skriva helt enkelt. har varit ute på köpis och yrat runt efter julklappar.. har några avklarade iaf, men hälften kvar :p får ta resten sen nästa vecka.

har haft jossan här hela kvällen men hon åkte hem precis. så kul att få träffa dig! hade så mycket att prata om :) och du är så fin med din lilla bäbismage! vi måste börja ses oftare gumman.


nej nu ska jag lägga mig i badet en stund :) sen sova kanske, eller kolla på några avsnitt av AA ;) hehe

Gonatt kram



Flottbild på mig men det bjuder jag på ;) haha



Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

och tjockisbilder på mig :P haha



så kul att träffa dig. vi måste ses MEEEEER!

2009-12-18 @ 10:56:19
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0