Onsdag



idag skulle jag varit ledig egentligen och träffat Josephine, men dom ringde från jobbet och undra om jag kunna jobba så jag tackade ja såklart. dock lite tråkigt när jag bestämt med J. men det kommer fler gånger gumman! :) jag som tänkt köpa julklappar idag eftersom jag inte köpt en enda :p men är ledig imorgon med (förhoppningsvis) så får pallra mig ner till stan och köpa. känns lite stressigt om jag ska vara ärlig. jobbar varje dag nu fram till julafton.

nu ska jag trycka i mig nått att äta :) skriver när jag kommer hem!  kraam



Bild från personalfesten :)




Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

skit willys

2009-12-16 @ 14:42:55
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0