Tisdag



Gud vad mycke snö det har kommit! :) så mysigt! och det snöar fortfarande. hur ska detta sluta? :p i vanliga fall så älskar jag snö, men när man ska cykla till jobbet fram och tillbaks så är det inte lika roligt längre. vad tror ni inte att jag gjorde igår då när jag cyklade hem? jo jag ramlade.. dock så ramlande jag inte helt, utan hamnade på knäet, men ont gjorde de :p vid de här tillfället så önskade man att man hade bil. TOMTEN?! ;)

idag jobbar jag 16-22.15. så får hoppas jag klarar mig utan att ramla. ja det visar sig haha.

ha en bra dag!  kram




Mysigt va? :)



Kommentarer
Postat av: Pety

men hej snygging! har du oxå blogg :D

2009-12-15 @ 18:47:54
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0