Marabou sommar Limited edition


Gokväll! har legat på soffan o bara glott på tv :) låg o kollade på 101 dalmatiner, hehe en söt film. är hemma själv ikväll, robin är ute på iggön på Bruce Springsteens afton. så det är bara jag o missy hemma som myser :) är faktiskt lite trött, men vill ju inte gå och lägga mig än. få se om det är någon bra film på tvn annars gör jag nog godnatt :) jobbar även imorgon men börjar inte förns kl 2, skönt!

köpte den nya Marabou sommar Limited edition idag. nää det var inget för mig. visst var den god, men inget jag skulle köpa igen. så nu har man testat den iallafall.



kollade precis på tv tablån och The Mexican börjar nu på 4an. så tänkte gå och borsta gaddarna nu sen mysa ner mig i en filt i soffan :) mysigt!



Nu har missy börjat ligga i den :) började först så...


...Slutade sådär ;) sött va? hihi min gobit


ne vi hörs imorgon gott folk, godnatt!

kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0