Godkväll


håller på o ska göra mat, eller håller på att ska tina kycklingen så har lite tid över här :) vet att klockan är mycket men vad ska jag göra om jag är hungrig då? :p var ju och kollade på lägenheten på brynäsidag med anna. och ååååter ett nej :p haha. nä men kände inte de där "åh här vill jag bo" så då tycker jag inte att man ska tvinga sig själv att gilla den bara för att man ska flytta. plus att det inte fanns någon balkong, och den var på högsta våningen. haaaallååå liksom, ska man behöva gå ner för att ta lite luft :p nää så den gillade jag inte. kommer ju komma fler lägenheter sååå, jag får ha lite tålamod att vänta. vilket kommer bli väldigt svårt :p vill flytta nuuuuuu liksom ;D

nej måste fixa maten nu

:)


Missy i sitt nya koppel, tror ni hon gillar att ha det på sig då? nääääääääääääe ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0