JAG LEVER :D


Hej bloggen! nu var det lääääääänge sen jag skrev här. fy på mig! men har varit lite strul med internet så därför har jag inte kunnit skriva nått. men nu är det löst så nu kan jag skriva :D

ja vad har hänt nu under tiden jag inte skrivit då? jaaa, inte ett dugg kan ja säga :p haha. nää men jobbar ju för det mesta, annars försöker jag njuta av solen när jag är ledig! :) igår var jag ledig så jag var med adelina hela dagen. vi cyklade till alderholmen med vera (hennes hund). men efter 30 min ungefär så började det regna och åska. såå typiskt.. så det var ju bara att cykla hem igen. vi drog ner persiennerna och drog igång en film, valkyria. ja, jag kan ju säga att jag inte fattade nånting utav filmen. kanske för att jag sov halva haha ;) trötta jag!

nej nu måste jag äta nått, magen skriker!
vi hörs senare :)  kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0