Kolla på lägenhet idag :)


Tjing! det blev lite sent igår så därför jag aldrig skrev något. stoffe kom ju som sagt hit, vi drog ner på buddys o käkade, gott som fan :) sen tog vi en promenad till sos kiosken för att ta en mjukglass, var ju så mätt efter maten så jag fick knappt i mig den :p haha. efter de skulle vi hem till stoffe o kolla på film så vi gick igenom boulongern innan vi gick till stoffe. mysigt! skönt med lite promenad sisådär på en söndag :) slänger in lite fula bilder som jag knäppte hehe.

jobbar idag 16-22.15. skönt pass, kommer gå as fort :)

JUSTE! ringde på en lägenhet alldeles nyss, ska dit och kolla efter jag slutat :) kommer ju bli runt en halv 11 haha men han sa att det var lugnt. för han skulle bli borta hela veckan sen.

nää nu ska jag fixa en måtlåda så jag kan äta på jobbet :)

vi hörs senare ikväll!

kraam



haha han skulle leka muskelknutte






Ankor i Boulognern




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0