måste va ett skämt..



har precis kommit ut ur duschen :) blev strul på stängningen idag igen. blev det sist när jag agnes o matthias hade det. fast då var det en frysdisk som la av. först så krånglade cashguarden sen ett larm ute på lagret, gaaaaah! kom inte ut förns klockan var kvart i 11. men nu är jag äntligen hemma. sitter och kollar på Walk the line, skit bra film tycker jag! :) har väl sett den ungefär 4 gånger nu.

ne måste slänga i mig något att äta sen sova, långt pass imorgon 10-21. den ni!

aja hörs imorgon :)

puss nattti


Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

tack för att jag fick låna böckerna. PLUGGA NU FAN :D hihi.

jag ska joabba extra på onsdag kväll med 16-22.15, jobbar du då?

2009-07-20 @ 14:34:55
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0