Ner på stan och ska äta


Godmorgon bloggen! eller aa, vaknade för 50 min kanske. sov läääänge som jag sa! haha. gick ner till adelina igår runt 10 och kollade på film o myste :) men filmen var inte alls bra. Crank tror jag den hette. handlar om att han behöver elektricitet för att överleva. aja orkar inte gå in på detaljer men kass var den. men kom väl hem sisådär halv 2, bor ju bara 20 meter ifrån varann, hon bor i huset mittemot oss :)

nej nu ska jag fixa mig och klä på mig, ska ner på stan och äta med lindlom. få se om jag orkar shoppa lite också ;)

ha en underbar dag allihopa :)

kraaam

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

yeaaah ät från mig med ;)



pussiss

2009-07-22 @ 13:38:14
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0