Rubrik?


Äntligen hemma från jobbet :) skönt att jag är ledig imorgon också! lååång vecka o helg framför mig. jobbar torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag o tisdag. så kan vara skönt att va ledig imorgon. hade tänkt hinna tvätta jobbkläderna imorgon när man är ledig, man hinner ju inte göra det annars :p sen tänkte jag kika förbi mammas jobb. länge sen jag var in där, så tänkte att jag kan göra det imorgon med :) kanske hittar något tjusigt som jag får med mig hem! hihi

missy ligger här bredvid mig och sover :) sötnos! kanske man ska göra likadant? hehe. burra ner sig i en filt o glo på tv. ja så gör jag nog :) så vi hörs lite senare.

kraaam



Knäppte den förra sommaren. Tjusig va? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0