Shoppat lite


Gokväll! jag har aldrig haft så mycket huvudvärk som jag haft idag och igår, blir less :( har legat o sovit här på soffan men blev inge bättre efter de inte. vad är det för fel?.. hoppas det går över iallafall. Elin från jobbet ringde idag med och frågade om jag kunde ta hennes pass onsdag nästa vecka (min lediga dag :p) och visst kan jag de. blir ju extra pengar och det tackar man väl inte nej till?! ;) 

var ju på stan och käkade tidigare idag. åt pasta på nian. var såå gott! :) efter det gick vi och kollade eller rättare sagt jag! haha fick med mig en mjukis dress hem iallafall. jätte mysigt och ascool färg :D  me like! slänger in en bild på den.

väntar på att robin ska komma hem så vi kan äta, är hungrig :)

få se om vi hörs innan jag går och lägger mig annars hörs vi ju imorgon :)

Puss o kram






Färgen blir inte rättvis på kameran. men visst var den fin? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0