Smooooothie


Kom precis ut ur duschen, mycket skönt var det! missy satt och vänta på mig i badrummet så det blev rekord dusch för mig :P haha. hon ska vara överallt där jag är. så söt hon :) pratade med mamma nyss med :) dom ska till stefan (bror) imorgon och fira honom i efterskott. men jag kan ju skälvklart inte hänga med för att jag jobbar, som vanligt :p hehe. får hälsa på dom en annan gång ist :)

har varit nere hos adelina, hanna var också där :) klippte upp addes hår lite, så det blev najs. sen pratade vi bara o fulade ner oss som vanligt :p tänkte göra smoothie nu, så himla gott! sen mysa ner mig i soffan.

ha en bra kväll allesammans!

kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0