Söndag


Halllådär!  hur står det till? :) idag är det söndag o det menas att jag börjar jobba imorgon. det har verkligen varit skönt o va ledig den här helgen. så man kan få ta det lugnt, sova hur länge man vill osv :) åååh hungrig är jag också, men vet inte vad jag ska äta :p få se vad robin vill äta när han kommer hem. igår så var vi med mickis o joni och kollade på film, Wrestler. sen efter de spelade vi lite guitar hero metallica, askul :D sen drog vi oss hem och sov.

nu hade jag tänkt o läsa lite bloggar sen fixa högen med disk :p lägger även in bilder från i fredags, blev inte så många men nån enstaka iallafall :)

kraam  ♥



Fina sommar naglar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0