Meeeeelon (:


Heeeeej igen :) nu är jag hemma. var ju ut till valbo en sväng med robin, åt lite mat och kikade runt i butikerna. fick med mig ett par jeansleggings eftersom mina andra gick sönder i grenen ;p sen köpte jag en söt klänning, slänger in bild på dom :)

efter de åkte jag till anna och kikade på deras nya lägenhet, riktigt mysig var den :) vi pratade lite och åt kvällsfika (som anna kallar det ;p ) tillsammans. mysigt! sen så åkte jag hem. eller svängde in på hemköp och därifrån fick jag med mig en vattenmeloooon :D super gott! så sitter här nu och äter de :)

nej nu ska jag fortsätta äta melonen sen sova. ska jobba imorgon, men börjar inte förns kl 1.

Godnatt! kraaaam







En osminkad sandra med feting melonen ;)



Nattiii (:



Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

gottis

2009-07-07 @ 11:36:36
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0