Godkväll :)


Var ner på stan tidigare, hittade lite smått o gott :) en mascara iallafall, vilket jag var tvungen att köpa eftersom min är typ slut som ja har :p så det blev en Maybelline Colossal Volum, som är gul. ingen aning om den är bra men kan väl testa o se :p sen fick jag med mig ett par Tiger jeans från blå, skit snygga! visar bild på de jag köpt ;)

uffe, anki och emma åkte hem för en halv timma sen kanske :) fikade lite och fick paket, eller snarare pengar. TACK SÅ MYCKET! :D

har inte hunnit äta något idag så funderar på om jag ska göra något. orka liksom?! men måste ju eftersom jag lär ha matlåda tills imorgon :p så blir väl att jag gör lax o potatis, mums!



Någon som använder den? och vad tycker ni om den? :)



precis lika jeans som jag köpt, skit snygga! tiger of sweden



Randig tröja och jeans leggings från gina tricot



även Missy fick en sak, en vippa med fjädrar på som hon älskar :)


Anki tyckte jag var lik flickan på kortet :) hehe. åter igen, TACK FÖR PRESENTEN! :)



ne godnatt allesammans. hörs imorgon efter jobbet :) jobbar 10-19.

kraaaam

Kommentarer
Postat av: monika

Jag har den gula mascaran, tycker den är helt okej .

Men jag har nog aldrig testat den utan att ha en annan mascara förre ..

Men jag gillar den : )

2009-06-23 @ 10:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0