Gokväll


Hej. nu är jag hemma igen. varit i valbo med mamma :) tror jag har varit in i varenda djuraffär nu :p men hittade det ska skulle ha iaf, och det är ju tur de :) köpte en jätte söt kattsäng på ikea :) som en blomma. som jag hoppas att han kommer sov i ;p sen köpte jag ett katträd på ica kvantum. letade överrallt på alla djuraffärer i vablo men alla var antingen jätte småa eller enormt stora. sen när vi var på väg hem åkte vi förbi kvantum för att mamma skulle handla lite, så hitta jag katträdet där! jamen inte tänker man på att det finns sånt där :p så nu är jag glad :) nu fattas bara kattlåda o dyligt.

Jag beställde även en bärbar dator i lördags på Netonnet! :) som troligtvis kommer imorgon eller på onsdag! skönt som attans faktiskt. så då kommer jag och Elvis kunna knäppa många kort eftersom det fanns webbkamera ;) awsoome haha

ne nu ska jag glo på lite tv. men sköt om er!

kraaaam :)


Var den inte söt så säg? :) 



Monterade den direkt hehe

Kommentarer
Postat av: mia

supersöt var sängen ^^ (och bäbiskatten för den delen!)

snällt av anna :D

2009-06-01 @ 20:50:19
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

weee

2009-06-01 @ 21:12:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Sandra jag sa ju att det fanns på ica ;) att jag tänkte köpa den med 3 våningar ;) o berätta o sa det till dej att du kan köpa en där ;) Du sa att den inte fick plats ;) hahah

2009-06-06 @ 12:14:03
URL: http://annalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0