Ledig idag :)


Hej! allt bra med er? med mig är det bara bra :) är ledig idag så har bara legat ute på baksidan tills nu :) känns verkligen att det är sommar nu! och jag gillart.

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet. sen så ska vi åka till valbo en sväng o kika lite, lär köpa lite grejer till Elvis ;p

Ni som inte vet vem Elvis är såå ska ni få höra nuuu. jag ska ju nämligen få en kattunge av Anna som födelsedags present :) bästa 20års present man kan få eller vadå? :D yees så vi ska åka och hämta den på söndag, längtar! :) fyller ju inte år förns om nästa tordag, (inte nu på torsdag utan nästa). men kissen är leveransklar på söndag så vi åker och hämtar den då :) greeaat!

nej nu ska jag göra äggsmörgås o fixa mig till mamma kommer hem :)

hörs sen när jag kommer hem

puss&kraaam


Elvis! visst är han söööt? :D

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

sweet. såg din mamma på dollarstore idag och sa hej ;) men vet inte om hon kände igen mig :P hihi

2009-06-01 @ 15:59:24
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hehe

2009-06-01 @ 17:27:48
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0