Natti



Förlåt att jag inte har skrivit nånting idag. men jobbade 8-18.30 så då kan ni nog förstå att jag är trött :p hade ca 120 pall som skulle plockas upp. butiken ska ju vara klar tills nästa veckan på onsdag för då öppnar vi :) så därför det är skit mycket att göra! men vi var så duktiga allihopa och blev klar, så vi slapp jobba på söndag iaf :) tur de! hehe

och imorgon är det personal fest :D spännande! så imorgon går bussen kl 11 till högbo där vi kommer hålla på med 5-kamp osv :) trevligt, får lära o känna alla mycket bättre då. sen senare på kvällen ska vi ut och äta :) berättar mer om det på söndag ;) 

ne funderar på om jag ska hoppa i säng nu, är så himla trött. har ju typ sovit fram tills nu. legat på soffan o slumrat till då o då :p så lika bra att jag går och lägger mig istället :)  

Godnatt  puss&kraam !



Jag och Joss på jobbet ;)



Var tvungen och ta en stödvila efter ett hårt arbete ;)


Snyggjosef!

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

haha men fyfan!

weehoo.. pusspuss sis

2009-06-06 @ 09:52:56
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0