ÖPPNING IMORGON! :D


Hejhej bloggen! jag somnade framför tvn när jag kom hem från jobbet :p hehe. har gått jätte bra idag, plockat upp alla pallar, fixat och gjort snyggt! :) så nu ser det ut som en riktig butik :) så nu är nästan allt klart inför öppningen imorgon :D spännande! så jag börjar kl 12 imorgon, ska vara med på en liten utbildning där man ska få lära sig att tömma cashguarden (kassasystem) slutet av sitt pass eller stängning. så det kan ju vara bra att veta :) sen är det bara frontning och städa o göra snyggt till kl 17 då vi släpper in VIP. sen kl 18 är ni VARMT VÄLKOMNA IN :D så jag hoppas ni kommer och hälsar på hihi.

nej ska duscha nu sen lägga mig i soffan med missy :) mysigt! men vi hörs imorgon :)

natti natti pusssss (:


Tittut :)


Jossan och jag på firma festen i lördags :D




Willys gänget!

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

WEEE. imorogn öppnar vi :D

2009-06-09 @ 23:01:48
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0