trööött



godmorgon :) eller eftermiddag men jag vaknade för ett litet tag sen :p jobbade till stängning igår istället för kl 20. chefen ringde innan jag började jobba och frågade om jag kunde de. så ja, varför inte? ;) extra pengar hehe .
och när vi skulle stänga så vart de nå fel när securitas skulle larma butiken, stod att det var fel på fryslarm. han verkade vara ny för han visste ingenting om de. så vi fick ringa runt hela sverige kändes de som :p för att inte chefen svarade när vi ringde. sen 10 i 11 kom vi ut, så var skit trött när jag kom hem. därför jag inte skrev något.

nu ska jag äta frukost sen pysa till jobbet. jobbar 14 till 22. stängning idag med :p

hörs sen! kraam

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

Segt. ja larmet har vart knasigt för oss med :(

2009-06-14 @ 16:11:46
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: linda

jätte fin blogg :)

2009-06-15 @ 13:35:08
URL: http://honheterlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0