trött som människa ;p


Godkväll bloggen :) allt bra med er? med mig är det bra, fast så himla trött, är verkligen inte van med att jobba såhär mycket :) men jag trivs och det är roligt så jag ska definitivit inte klaga hehe. ligger här i soffan med Missy på magen också, fast hon sover :) hihi sötnos! ligger och väntar på att sex and the city ska börja sen tänka jag gå och lägga mig :)
en dag imorgon också :p börjar kl 10 till 19. sen får jag se om jag ska skjutsa robin till sikvik, där han har sin båt. han ska nämligen vara ute i stugen över midsommar eller hela helgen, så han åker nog redan imorgon. så jag och Missy får vara ensamma hela helgen :) hehe

nej nu ska jag mysa med missy :) så godnatt folks!

kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0