trött



heeeeeej. nu är jag hemma. eller har varit det ett bra tag men bror har varit här så har inte orkat suttit vid datorn. eller jaa, han är ju kvar ;p ligger i sängen med elviiiiis :) fast det är ingen elvis eftersom det är en hona. robin kommer bli arg, han som vela att den skulle heta elvis :p kan väl heta så endå fast det är en hona? :p haha. eller nån som har nå bra förslag på namn kanske? :)

yes hon ligger o sover nu i sängen, jätte liten o hur söt som helst! min gobit.
ne nu ska jag mysa med den:) så vi hörs senare





visst är hon en gobit :)

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

åh så söööööt

2009-06-07 @ 20:41:54
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0