Bio ikväll

Hej alla glada :)

kom precis hem från anna, har varit där och ätit tårta och hon har öppnat paket :) hoppas du blev nöjd gumman. kim, gabbi och bella var även där :) trevligt trevligt! jag gjorde även hennes tårta haha. ni ska få se bild :) jag och anna var ner på stan en sväng tidigare idag och kollade lite. hittade en klänning som jag ska ha på mig imorgon! jätte söt var den. Anna invigde även systemet idag :D tror ni att hon kände sig lite nöjd då? ja, att hon gjorde ;)

Adelina ringde mig tidigare och frågade om jag och robin vela hänga med på bio med henne o ed, så jaa varför inte? :) änglar och demoner tror jag den hette! så vi får väl hoppas att den är sevärdig :)

nej nu ska jag pysa. så ni får ha en underbar kväll allesammans :)

kraam



Visst ser den smarrig ut? ;)




Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

mmh vill oxå ha tårta! ge mig..

åh den där söta klänningen ;)

finns även en sån på nelly

2009-05-14 @ 23:56:35
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0