Bruuun


Godmiddag. förlåt att jag inte skrivit nått tidigare idag men har legat ute i solen fram tills nu :) sååå skönt! o brun har jag blivit ;p hihi. 

det blev ingen grillning igår, alla var oänsiga om vad vi skulle göra så vi hamnade på pizza house tillslut. funkade väl de å, men hade ju vart my,sigare o grilla. men jag åt kyckling kebab, mycket gott! :) ni som inte provat de är ett måste!

sen så åkte vi till mickis o drack lite förutom jag då, jag var chaffis hela kvällen :p plus att jag inte kände för att dricka heller :) skönt var det imorse och inte vakna upp bakis. men iallafall hos mickis spelade vi rock band, trummor, bas och gitarr, as kul :D Adelina började jobba kl 12 så fick skjussa ner henne till jobbet sen åkte jag tillbaks. det var min fredag :)

idag har jag ingen aning vad som händer. robin är ute i stugan med joni, men dom kommer hem senare :) så få se om vi kanske går ut och tar nån öl(?) vore mysigt i de här vädret!

ska stoppa i mig nått o äta nu.




Adelina o jag i går


fråga mig inte vad jag gör ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0