Filmkväll


Hejhej!
allt bra med er?

Med mig är det bara bra :) sitter hos mamma och pappa nu och kollar på hockey och väntar på maaat! :) kyckling och hasselbackspotatis, mums!
ja jag vet att bloggen ser förjävlig men hoppas jossan fixar en design åt mig snart ;)
Fattar ju ingenting hur man gör här! mobbad ja vet.. haha

Senare ikväll ska jag och robin till stoffe o glo på film :) har bestämt att jag ska köpa med mig en godispåse (ska inte äta sånt med det är trots allt helg) ;) har faktiskt inte ätit godis på över en vecka så jag tycker att jag är värd en liten godispåse nu. hih

Nä nu är maten klar! vi hörs
kram



Jag o jossan i fredags

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

det är du som är het!

2009-05-10 @ 19:32:18
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0