Fint väder!


har suttit hela förmiddagen o gjort de dära testet, usch va tråkigt det är! :p haha. men har en del o göra kvar, men jag kände att jag inte orkar nå mera :)

Fredag idag, vad händer? jo vi hade tänkt o grilla eftersom det är så fint väder :) hur skönt som helst. så det blir jag adelina robin och ed. alex också tror jag. mmmmh är så hungrig! :) älskar verkligen och grilla på sommaren när det är fint väder, trevligt sällskap och nå gott o dricka till ;) det är sommar de!

nej nu ska jag byta om och gå ner till adelina :)
ha en trevlig fredag allihopa!

kraaaam

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

muppen..

2009-05-29 @ 19:52:28
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0