Fredag


 äntligen helg! efterlängtat kan ja säga :) inte för att det har varit nån jobbig vecka direkt men ändå :) altltid skönt med helg. idag så jobbade jag inge länge, från 8 till 1. skönt! eller får väl bestämma själv men eftersom jag har lite feber fortfarande så var 5 timmar aldeless utmärkt :p tänkte ändå hålla på med e-lerningen nu, (testet som man måste göra klart innan man börjar på hemsta). och det tar 6 timmar innan man blir klar så lika bra att jag börjar redan nu.

yes så vad händer idag då gott folk? :) själv så har jag ingen aning alls, ta det lugnt bara. skönt de med, nu när jag inte mår så jätte bra. bara skönt o få vila upp sig lite. mysa framför tvn med något gott ;) hihi och imorgon fyller min kära bror år också så ska väl antagligen dit på fika hoppas ja :)

näe nu måste jag börja med e-lerningen.
ha en trevlig dag i det fina vädret! :D

kraaaam

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

lycka till! du kommer klara det

2009-05-22 @ 21:41:36
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hehe okej. jasså det sak jag få göra.. ?

näe jag vet inte.. sebastian jobbar och senare vet jag inte vad vi skulle göra om vi skulle ut på nå äventyr, men nu innan vet jag inte alls. själv då?

2009-05-23 @ 11:15:41
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0