Godkväll :)


nu är jag äntligen hemma. har varit med hanna, robin, oscar och ed hela dagen :) när ja vaknade så åkte vi alla ut till sandviken för att äta på Monroe's. as goda hamburgare där! :) sen har vi bara åkt runt o flängt hela dagen tills nu ungefär. så tror ni att jag är något trött nu :p hade ju tänkt och färga håret idag också men det får bli i veckan istället.  håller på att göra matlåda nu, börjar ju och jobba imorgon :D ska bli kul! så ska försöka lägga mig i skaplig tid iaf.

så nu ska jag fixa klart matlådan sen hoppa in i duschen sen sova :)
Godnatt så hörs vi imorgon!

kraaaaam


Har är några bilderna från i fredags!


Födelsedags barnet ;)


jag skulle försöka se arg ut, lyckades jag? ;p haha


Anna och Gabbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0