GRATTIS HJÄRTAT :D


Hej

skrev inget igår för jag kom hem sent, men vi satt nere hos adde (adelina) och ed o kollade på film :) kommer dock inte ihåg vad filmen hette men den var bra iallafall :)

idag fyller ju Anna år :D GRATTIS GUMMAN!  hoppas du kommer få en jätte bra dag :) tänkt att vi känt varann sen vi var 4 år ungefär! helt sjukt länge, 16 år liksom har vi känt varann :P men vi ska iallafall dit imorgon o fira istället, för att hon firar med familjen idag, så vi tjejer firar henne imorgon och på fredag! greaaat

nu ska jag göra iordning frukost sen fixa mig och klä på mig. jobbar stängning idag så är väl hemma vid en halv 7 ungefär. buuh! så ni får ha det så bra idag, fint väder också. självklart när jag ska jobba!
men vi hörs sen när jag kommer hem :)

kraam



Jag och anna sommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0