operation imorgon


Godkväll :) allt bra med er? med mig är det bara bra, fast någorlunda trött hehe.

idag har jag jobbat från 8 till 16. gick jätte bra faktiskt :) först så åkte jag o jessica upp på hemsta butiken för o kolla hur det ser ut där, såg ju riktigt schysst ut måste ja säga. längtar tills vi börjar där! :) sen efter det var jag på frukten fram till lunch. efter lunchen var satt jag i kassan från till 3 ungefär, sen kom chefen och vi pratade om vilken avdelning jag skulle vara på uppe i hemsta så nu känns det skönt iallafall och veta de :) så jag var väl hemma runt kl 5, var ju tvungen o åka upp till hemsta och hämta jobbar skor för att jag fick för  små, men så var den storleken som jag skulle ha slut. typiskt! men hasse skulle kika efter några i sandviken.

har även hunnit med att åkt till city gross med mamma, fyfan vad folk det var! stog o köade till kassan i en timme! och jag ljuger inte!

nej nu tänkte jag duscha, ska ju upp tidigt imorgon med, har utbildning kl 8.00.
sen kl 3 ska jag operera mig. kan ju erkänna att jag är ganska nervös inför den. men ändå skönt o få bort nästäppan.
sååå önska mig lycka till! :)

vi hörs gott folk :)

kraaaaam


Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hum okej. konstigt att det bara är jag som ska börja sen då..

2009-05-19 @ 22:17:03
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Agnes

vilken avdelning blev de då? : )

2009-05-19 @ 22:34:14
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0