Helt slut..


kan man verkligen säga att jag är! guud så mycket vi har haft och göra idag. var uppe på hemsta idag o plocka pall, massa varor hade kommit. så nu är jag helt slut som människa haha :p stog och plockade pall i mer än 5 timmar! så då kan ni ju förstå. men roligt o se att att börja falla på plats nu, inte långt kvar tills vi öppnar! :) kommer bli najs. och det var ju första dagen för Jossan idag med :) hoppas det gick bra gumman! imorgon ska jag o joss åka till sandviken för att lära oss de nya kassasystemet som vi kommer ha på hemsta :) vi fick även höra på jobbet om vi var syskon. sällan vi får höra det  :p

nej nu måste jag äta innan jag dör! sen får ja se om jag orkar färga håret idag, jag måste! ;)
vi höööööööörs



Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

Det gick jätte bra för mig idag :D satt i kassan hela dagen. först med yvonne och sen med han anders eller vad han heter som oxå ska börja på hemsta. lärde mig jätte mycket! hiih.



imorogn ska vi till sandviken och det ska gå bra ;) lära oss kassa ännu mer. wee.. puss på dig syrran

2009-05-25 @ 22:06:30
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0