Hungrig

 
Nu är jag hemma från jobbet :) gick bra men segt var det hehe. var även sista gången för mig o jobba där. börjar ju på willys nästa vecka :D ska bli roligt som fan. särskilt när man får vara med från början. så blir väl inte direkt nån semester för min del den här sommaren, kommer bli mycket jobb nu i början, men de är det värt :)

dom ringde även från sjukhuset idag om att jag ska operera mig nästa vecka på onsdagen. ni alla som inte vet så har jag problem med näsan,  är jämt täppt. har väl haft så i cirka 3 år om inte mer. så ska bli skönt o bli av me det! :)
bad mamma hänga med, lite läskigt o vara där själv ju haha :)

nää ska man börja med maten tro, är skit hungrig! blir lax o potatis hade jag tänkt :)

kraaam

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hihi tack :D



men fårse när man färgar då.. de är ju så dyrt hos frissan

2009-05-13 @ 19:37:48
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: nelly.com

2009-05-13 @ 20:00:59
URL: http://undermyskin.devote.se
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

nä de skulle don ha gjort idag oxå. men nu blev de bara fokusering på klippningen.. så de va bara idag de va gratis.. annars kostar det. men mina slingor kom fram på ett annat sätt nu.. men de är bara utväxten jag behöver färga ett måste. annars ve de ju bara kul å få de lite ljusare

2009-05-13 @ 20:16:59
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0