Jag lever!


Hej. förlåt att jag inte skrev nånting igår men jag var så trött när jag kom hem från sandviken så jag låg på soffan typ hela kvällen haha :) skönt vare! yes så igår var jag o joss i sandviken för att lära oss nya kassasystemet som vi kommer ha i hemsta också. gick skit bra, hur enkelt som helst :)

Och idag var vi på hemsta och plockade pall från 10-18. så är helt slut i armarna :p men tiden går så fort så det är ju skönt!
o i morgon är jag i gävle butiken, alltså den som finns vid rusta. så börjar kl 10 o det är skönt :) har börjat 8 varje dag nu.

ringde precis till telefonbanken för o spärra upp min internet dosa, mamma som trodde det var pappas dosa och så spärrades den. men nu är det klart! :) näe nu ska jag äta nått, håller på och hungrar ihjäl. vi hörs sen :)

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0