Maaaaat :)


Skulle ju göra det där testet på datorn, men så kronglade de så jag trök ner alltihopa då! får göra ett nytt försök imorgon :p sen har jag bara legat frånför tvn hela efermiddagen, kollade på "Skruva den som Beckham". har sett sen förut men det var bra länge sen. rätt så bra faktiskt :)

ska äta aldeless strax, kyckling och ris :) mums! sen tänkte jag åka till affären och köpa något gott tills ikväll :) nämligen två filmen jag vill se, men har inte riktigt bestämt mig än vilken jag ska se på :p antingen "Du, jag och dupree" eller "Dirty dancing 2".  har ju inte sett Dirty dancing 2 så kanske blir den. men tycker det är så tråkigt när det inte är samma skådespelare som i första.

ha en underbar kväll! :)


Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

weeee! händer i helgen då?

kanske kan ses en stund. ta en pommis ?

2009-05-22 @ 11:35:46
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0