Måndag


Yes, då är första dagen avklarad. gick jätte bra :) började 8 imorse så idag har jag bara fått lärt mig kassan. gick kanon tills då när man ska kunna alla siffror på grönsaker respektive frukt, o allt sånt där! men antar att det sätts i huvudet efter ett tag :p men svårt var det o komma ihåg. sen kl 1 var det utbildning på skandic till nu ungefär. så nu tänkte jag slänga i mig mat (har inte hunnit äta på hela dan) haha. sen lägga mig i soffan o kika på tvn :) är ju skapligt trött efter att varit uppe sen kl 7 typ :p

men vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

så du började idag ändå?

sa han inte åt dig att du skulle börja vecka 22 istället? är det många som börjar då eller är det bara jag? hehe. jag länktar så tråkigt att gå hemma och vänta :(

pussis

2009-05-18 @ 21:52:55
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0