Morsdag!


Godmorgon. sov lite länge idag :p o skönt vare! hehe. vill ju egentligen sitta ute i solen idag men brände mig igår så vilar idag ;p är ju ändå ledig måndag och tisdag så hoppas på fint väder då :) appropå igår så gick jag och robin jossan och sebbe  ut och tog en öl på tant grön :) kom väl ner dit kl 12 tror jag, och dom stänger ju 1 så han inte sitta där så länge, så efter dom stängt så drog vi upp till interpool och tog en öl till ;) sen slutade det med att vi åt på maggis, mmmmh gott ;D

sitter här och ska dricka upp min brämhulsts juice och ska pysa ner på stan en sväng, lär köpa något till mamma :) ni har väl inte glömt att det är Morsdag idag? :)
så vi ska dit sen och äta god mat :)

ska klä på mig nu och cykla ner på stan. vi hörs senare :)

kraaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0