motorstopp


Cyklade ju ner på stan för och köpa något till mamma, så kom jag ner, kollade i plånboken så såg jag att jag hade glömt bankomat kortet hemma så det var ju bara o cykla hem igen. sen så tog jag bilen ner :p lat ja vet haha. gick runt o kikade lite, köpte leggings till mig själv :) o present till mami. men sen när jag var på väg hem, ungefär 100 meter innan ja var hemma så fick jag motorstopp! arrrrrgh. så ed fick komma och bogsera till macken. haha men tänk om jag hade fått det mitt i stan, snacka om pinsamt :p

pappa har lagt maten på grillen, mmmh luktar sååå gott! :D

höööörs seen

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

tack för igår.

vi kanske kan ses nått imorgon ? Pussis

2009-05-31 @ 22:50:41
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0