Party tooonight


Haaalloo :) sitter nu hos anna medans hon är på systemet och handlar dricka :) jo förresten, bion igår var asbra! :) verkligen sevärdig måste jag säga. verkligen en tänkefilm, vilket resulterade till att jag frågesatte robin 511 gånger under hela bion haha.

var på urnnedsättning idag kl 10 imorse, eller förmidddagen kanske man säger. var väl sådär, lite jobbigt var det men ändå skönt och få säga ett sista hejdå. vet att ni har det bra nu tillsammans!

yes idag ska fira anna på riktigt! ;) blir en massa trevligt här först sen bär det av till slick hade vi tänkt. så jag blir här nu hela dagen. vi tänkte fixa oss och äta o sånt tillsammans :) mysigt ..  tänkte hoppa in i duschen nu så jag kommer någon vart hehe.  lägger upp bilder från ikväll imorgon ;)

så vi hörs antingen senare eller imorgon! ha en bra fredag :) take care!

kraaaaaam


Kommentarer
Postat av: Monika

Hmm shitt !!!! kändes sjukt jobbigt att jag inte kunde va me o säga Hej då en sista gång :'(

inte mått så bra idag på jobbet .....

Men som du sa , dom har de bra nu när dom e tsm <3



Saknar dig ..

2009-05-15 @ 16:41:52
URL: http://pingliiis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0