Söndag


God eftermiddag :)
 haft en bra helg? det har jag :) hade skit trevligt igår, var hos min bror o drack. vi var ett gäng som var där, fast grabbarna spelade poker. så jag o bella satt o kollade på och lyssnade på musik :) stefan var även där (äldsta bror). sen runt kl 10 åkte vi ner på stan för o sätta oss på tant grön med det var helt fullt där så vi gick till brända och tog en öl :) sen efter nån timme vi suttit där så gick vi tillbaks till tant grön o kolla om det fanns plats och det gjorde de :) där satt vi o drack ett tag o hade det trevligt sen blev det krogen efter :)

så idag har jag hunnit med o sola, så nu tänkte jag städa lite sen får vi se om jag orkar färga håret :p så trött på mitt hår nu! men har ingen ork o göra nått åt de heller.

nej nu ska ja städa lite :)

kraaam

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

neger! inte fusksola :P hehe

2009-05-24 @ 16:59:05
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

du e inte blek..

2009-05-24 @ 17:12:31
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0