Farsdag


God eftermiddag :) klev upp för någon timme sen. har bara legat framför tvn o slöat :p inatt var det jävligt livat här i mitt trapphus. folk som skrek o gapade, några som hade fastnat i hissen så dom sparkade osv. tillslut så kom polisen och  securitas. stod på altanen och rökte så såg jag att några grabbar sprang förbi med en jävla fart, någon sekund därefter springer polisen efter :p så jaa, en händelserik natt med andra ord :p nu ska jag slänga i mig något att äta sen gå till min bror för att låna bilen :) ska på stan och köpa en sista grej till pappa :)
Ni vet väl om att det är Farsdag idag?  så jag ska till mamma o pappa sen och äta tacos :D


nej nu måste skynda mig, ha en bra dag! :)

 


Pappa o mamma ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0