Huvudvärk :(


mamma o pappa ringde för en stund sen o sa att jag skulle gå ut för att dom skulle lämna cigg. står utanför och dom kör sakta emot mig, pappa vevar ner rutan, där sitter dom skit glada och jag fattar ingenting. sen efter ett tag slår det mig att det är inte samma bil, utan dom har köpt en ny :) skit snygg var den iallafall!

dagen på jobbet gick bra, var ganska lugnt på slutet. börjar 4 imorgon med, personalmöte, få se hur de går ;) jo förresten, idag när jag skulle gå till jobbet, låste ytterdörren så står det en gubbe i hissen som säger:

gubben - är det inte svårt att bo där?

jag- eeeh näe?...

gubben - joo för det är en tant som dött i den där lägenheten..

jag - jaha?!??

gubben - joo det var min fru (mummel).....

så skrattade han o hissen åkte igen..

jätte kul för mig att höra som är mörkräddast i stan.. sen om det är sant eller inte är ju en annan sak :p haha nej nu måste jag äta nått sen ta en ipren, har huvudvärk :(







Kommentarer
Postat av: Karin

men usch vad hemskt ;P här spökar det lite smått i min lägenhet också ;D

Postat av: Josephine Westling

läskigt.

kul att nån säger sådär och skrattar. hahaha mupp gubbe

2009-11-20 @ 10:29:38
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0