Lager 157


Godmorgon folks! sovit gott? jag har sovit som en gud :) vi var ju ut och åt igår, det blev Churh street. tog 30 min sen fick vi bord och maten kom in strax efter. tog inte alls så lång tid som det annars brukar göra. o ja vad ska ja säga, maten är helt gudomlig! :) haha. nån som har ätit där? tycker ni om stället? :) sen efter de gick vi på bio - trubbel i paradiset. var rätt så rolig film, men kanske ingen jag skulle gått på bio.

nu ska jag slänga i mig lite frukost o ge missy lite mat, sen drar vi iväg till Lager 157 i sågmyra :) hoppas verkligen att jag hittar nått, skulle behöva lite mysiga tröjor,  eller kanske ett par skor ;) hehe hörs när jag kommer hem därifrån.


kram



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jepp har också sovit gott. =)

2009-11-15 @ 11:56:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0