Yoo!


Hey!
hur mår ni? jag mår iallafall bra, men grymt seg idag. fattar inte :p ligger här i soffan med missy, hon sover som vanligt :p igår var jag ju på truckutbildning igår i borlänge. gick igenom en bok i aaa....5 timmar typ  :p inte sååå jätte kul. men överlevde iaf hehe. efter de åkte vi till kupolen som låg 2 min därifrån. hade aldrig varit där så vi passade på att åka dit när vi ändå var där :) fick inte med mig något hem men roligt att se iaf. vi gick även in på Willys där. ja va ska man säga.. att våran butik måste vara SNYGGAST av alla ;)

kikar runt på hms hemsida, funderar på om jag ska beställa lite :) hitta dom här skorna, men jag vet inte. vad tycker ni? :) 


Var tvungen att väcka henne så hon fick va med på bild ;) 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0